Poradna Arpalit Dog Elektronický repelent 1 ks

Autor: | Vloženo: 25.04.2020 000 18:29 | Témata: Poradna Arpalit Dog Elektronický repelent 1 ks

Ověření zda je skutečně výrobek funkční

Dobrý den, zakoupili jsme tento produkt. Na návodu je uvedeno, že zda skutečně funguje zjistíme tak, že špendlík strčíme do pravého otvoru a ozve se slabý zvuk. Nic se nám neozývalo, tak jsme produkt reklamovali a nechtěli jsme čekat reklamační lhůtu a obratem zakoupili nový výrobek u jiného prodejce a opět nic, žádný zvuk není slyšet... Jak by měl ten zvuk znít? Po zasunutí špendlíku zabliká světýlko, že baterie funguje, ale zvuk žádný. Pes bohužel stále po nasazení obojku klíšťata nosí, lezoucí i přisáté a to téměř denně. Děkuji za odpověď

  • Veronika Píchová

    Veronika Píchová

    27. dubna 2020

    Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz k našemu produktu Arpalit Dog. Jde o elektronický odpuzovač klíšťat, blech a jiných ektoparazitů. Před nasazením elektronického repelentu je doporučováno, aby byla provedena desinsekce pejska antiparazitickým přípravkem např. Arpalit NEO antiparazitní šampon s bambus. extraktem či Arpalit NEO sprejem/mechanickým rozprašovačem/pěnou, které okamžitě odbleší pejska a zabije parazity. A až poté nasadit elektronický odpuzovač, který funguje na bázi repelentu, prevence. Tedy nefunguje, jako hubič parazitů.

    Ohledně Vašeho dotazu k ověření účinnosti. U prvních produktů to nebylo úplně dobře specifikováno od výrobce. Elektronický repelent nemá vydávat žádné hlasité zvuky po ozkoušení přes otvor v přední, horní části repelentu. Jde jen o velmi tiché krátké alá cvakání. Důležité však je, že po ozkoušení se LED světelná diod rozbliká. To znamená, že je zařízení stále funkční, tedy baterie není vybitá.
    Níže zasílám odkaz na naše webové stránky, kde je ozkoušení zařízení, funkčnosti znázorněno.

    http://www.arpalit.cz...

    V případě dalších dotazů se můžete obrátit přímo na naší poradnu na našem webu. Vždy je však dobré produkty dávat do klasického reklamačního řízení, aby se odborně vyzkoušelo, zda je produkt v pořádku.

    S přáním hezkého dne
    Veronika Píchová, vedoucí obchodní zástupců

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.